Get Adobe Flash player

Mesaj de eroare

Notice: Undefined index: #object in field_formatter_class_preprocess_field() (line 70 of C:\inetpub\wwwroot\valahmc\sites\all\modules\field_formatter_class\field_formatter_class.module).

Comunicat de presă

Nr. comunicat: 
1
Sâmbătă, 5 June 2010

Va aducem la cunostinta ca in data de 8 Mai 2010, in 14 orase din Romania asociatiile de motociclisti vor desfasura simultan o campanie nationala ce are ca scop principal sustinerea Asociatiei Timisoara Bikers in demersul lor referitor la modificarea legislatiei rutiere privind prezenta animalelor pe drumurile publice (il gasiti atasat), precum si aducerea in prim plan a unor propuneri legislative ce privesc circulatia motocicletelor pe drumurile publice.

Asociatia "Club Sportiv Motociclistic Valah Motors Targoviste" (asociatie ce a capatat personalitate juridica prin Incheierea de sedinta Nr 21/A/I din data de 06.10.2003 emisa de Judecatoria Targoviste) s-a alaturat acestei campanii nationale prin semnarea unui protocol cu celelalte 14 asociatii moto in data de 10 Aprilie 2010 la Ploiesti.

Actiunea noastra este sustinuta si de Seawolves Mc - Constanta, Heavy Riders Mc - Ploiesti, Oltenia Bikers Mc - Craiova, Kronstadt Bikers - Brasov, Bukowina Mc - Radauti, Drobeta Motors - Drobeta Turnu Severin, Chopper Academy - Bucuresti, Romantik Bikers - Bucuresti, Free Bikers - Hunedoara, Forever Young - Targu Jiu si de grupuri moto din Buzau, Braila si Resita si Timisoara Bikers.

Urmare a acestei intelegeri pe data de 8 Mai 2010 va avea loc in Targoviste, sub sloganul "Atentie la motociclisti" o campanie de prevenire a accidentelor rutiere si constientizare a celorlalti participanti la trafic, referitor la prezenta motocilcistilor pe drumurile publice.
Campania noastra este sprijinita de Brigata de Politie Rutiera Dambovita si Primaria Municipiului Targoviste, iar pe plan national actiunea se bucura de sustinerea unor personalitati de marca din viata publica.

Intrucat suntem la inceput de sezon moto, iar numarul motociclistilor, precum si al incidentelor rutiere in care acestia au fost implicati a crescut si in orasul Targoviste (inclusiv un motociclist decedat nevinovat), consideram ca este oportuna realizarea unei astfel de campanii atat pentru motociclisti, cat si pentru ceilalti participanti la trafic. Actiunea din data de 8 Mai se vrea a fi un prim pas dintr-o campanie nationala ce are ca scop modificarea si completarea legislatiei rutiere privind conducerea vehicolelor pe doua roti.

Va propunem o colaborare in acest sens prin mediatizarea pe plan local a campaniei noastre si totodata va oferim ocazia unor relatari de la fata locului, concomitent cu alte surse media din toata tara, implicate in campania nationala.

Pentru completare vom reveni cu un comunicat de presa imediat ce vom definitiva impreuna cu partenerii nostrii (Politia Rutiera Dambovita si Primaria Targoviste), locul si ora desfasurarii campaniei, precum si programul actiunii.

Mai jos, va rog sa regasiti o parte dintre propunerile noastre referitor la modificarea legislatiei:

  • Permiterea conducerii motocicletelor de pana la 125 cc cu permis categoria B - adoptata in Franta
  • Introducerea permisului categoria A1 sau chiar A pentru conducerea oricarui vehicol cu doua roti si motor, indiferent de puterea motorului sau capacitatea cilindrica - cursurile de legislatie actuale fiind mai mult decat insuficiente si foarte usor de obtinut.
  • Permiterea accesului printre masini catre zona din fata (inainte de semafor) - cu viteza de max 5 km /h.
  • Crearea unei zone inainte de semafor special pentru vehicolele cu doua roti - zona in care masinile sa nu aiba acces - adoptata in Grecia.
  • Majorarea amenzilor pentru nepurtarea castii de protectie.
  • Majorarea amenzilor pentru mersul pe o roata in orase.
  • Ridicarea pe loc a talonului si eventual a placutelor de inmatriculare pentru motocicletele cu tobe "aranjate" - dar numai in masura in care aceasta este constatata pe loc cu sisteme speciale de masura a zgomotului.
  • Introducerea in legislatie a "vinovatului moral" si tragerea la raspundere a celui care cauzeaza un accident chiar daca nu a existat contact intre motocicleta si celalalt vehicol.
  • Sanctionarea celor care nu circula cu o viteza de max 30km/h pe sectoarele cu criblura asfaltica proaspat pusa.
  • Posibilitatea platii asigurarii obligatorii si pe o perioada mai mica de sase luni.
  • Schimbarea modului de calcul a daunelor platite de firmele de asigurari in cazul motocicletelor - acum o dauna totala este estimata la cateva sute de euro pentru o motocicleta a carei valoare de piata este 3000 Euro.

Pentru orice alte informatii va stau la dispozitie:

Bogdan Gabriel Chesaru
- presedinte - Valah Motors Tirgoviste -
0726277107

 

battlements.png